sâmbătă, 31 mai 2008

Fetele cuminti....

Se spune ca fetele cuminti dorm la ora 12,daca nu ajung in pat pana atunci sa faca bine sa se duca acasa....
Eu inca abia m-am adunat de pe la club,ne-am dus toata trupa Neagra sa ne prostim acolo..nu stiu decat ca DJ-ul a pus o manea si astepta sa vada ce fac pletosii...si si-a dat foc Curly la tricou,l-a rupt de pe el si am inceput sa dam din cap...si dupa s-a continuat cu muzica joviala pe care noi,aia dusi si aia din colt,ne-am putut desfasura.
Urmeaza acum sa ma duc in patul meu,singura si somnoroasa,deloc beata,doar vesela ca azi a mai trecut o zi si ca viata mea s-a facut zbor peste curcubeu...
Da,pentru toata lumea care stie...e ok cu Andrei,povestiram verzi si uscate in noaptea asta,s-a reintors trenul pe sine,bate vantul de jos in sus,creste frunza,maine merg la vot,ies la cafea si ma sihastresc cu un somn...si apoi doar la un ceai in oras telelu.
Sweet dreams for all of you!

Niciun comentariu: