luni, 12 mai 2008

Buline

In ultima vreme stresul meu cauzeaza mult mai multe buline schizofrenice.
Pentru ca ai mei colegi sunt stresati de apropierea BAC-ului m-am molipsit si eu..
asa ca fac apel acum,pentru toti colaboratorii mei,pentru toti prietenii mei ,pentru tot familionul,sa aiba rabdare cu aceasta super-activitatea a mea pe care nici eu nu o inteleg.
Astazi am promis ca o sa imi iau ceai anti-stres si o sa beau cate 2 cani pe zi,o sa incerc si niste tinctura de valeriana si asa o sa se poata convietui mai bine cu mine.
Cumva o mica panica s-a instalat fiindca e un evenimen mare si nu pentru ca nu ma simt pregatita.
Totusi,inca am un puls haotic,a fost si saptamana dupa mirificul meu concediu,visul cu telefoanele inchise si cu relaxare pe toate planurile.
Zile de week-end cu iubitule meu,lenevind,plimbare(nu la Germanos :P),just enjoying life.....
O voi zile de week-end.....pana atunci ma duc sa imi iau ceaiul si sa ma pun pe munca .
Pace si iubire!

Niciun comentariu: