vineri, 16 mai 2008

Un soare

Si ieri am fost la concert la Smokie,dupa o mare cadere vine o mare inaltare....
Smokie au fost inaltarea mea,alaturi de trupa de shock si sunete...si am fost cuminte intre atatea plete si negru nu am vazut decat trupuri...Ei si eu,fata in fata pe cealalta parte de zori.
Nu stiu de ce in cele mai nepotrivite momente imi aduc aminte ca undeva,atat de departe exista Andrei...si am fost cuminte,total necaracteristic mie...nici un zambet,nici o privire patrunzatoare...desi trupa mea radeau de lanturile benevole,nu mai pot sa nu imi pese.
Acum venea partea "Da-te cu capul de perete!" spusa de mine de atatea ori,socant a fost ca ei nu mi-au replicat asta nici macar o secunda...tot ce am auzit a fost...
"mai,suna-l,e ceva mai in genul tau sa faci asta..."and hell yeah If he think that he know how to love you,You know how to love him back...si If You Think That You Know How To love Me a continuat cu brichete aprinse si cu gandurile mele doar aiurea,fara destinatar,doar in ploaie,ploaia ca atunci cand langa mine era un somn din alte timpuri.
Sunt bolnava...voluntar

Niciun comentariu: