vineri, 30 mai 2008

Fara fum


Astazi am avut campanie anti fumat....am fost la generala si am vorbit despre toate aspectele,am glumit,am ras si ne-am integrat acolo,in cei care vor fi viitorul acestei tari,noi speram ca o tara mai sanatoasa si cu cat mai putine vicii....
Apoi am iesit pe strada,cu un slogan vesel pentru noi,trist pentru fumatori:
"O tigara pentru o bomboana" a fost deviza noastra astazi si am strans exact 21 de tigari pe care le-am incinerat in fata sediului cu rasete si trambite.
Am discutat mult cu fumatorii,cu cei care s-au lasat,cu doamne belicoase care ne-au intors spatele,altii nu ne-au zis nimic ignorandu-ne total...aici a trebuit sa imi temperez voluntarii fiindca erau saracii asa necajiti si le venea sa spuna ceva despre cei 7 ani de acasa....noroc ca ei ii au la activ si merge treaba.
Astazi mi-a placut echipa,solidaritatea cu care am infruntat soarele arzator si determinarea lor entuziasta de a face lumea mai buna...
Deci,maine ca e 31 mai,Ziua mondiala fara fumat,lasam toate fumigenele si rontaim bomboane de menta!

3 comentarii:

Aliosca spunea...

De ce ai vrut sa-mi strici ziua? Eu sunt fumator de de la 8 ani...mama ei de tigara. Am incercat sa ma las( pardon sa scap) de tigari deja de zeci de ori. Probail un fumator este fumator toata viata, ghinionul meu. Bine ca ai reusit sa gasesti voluntari disponbili in campania electorala. Felicitarile mele!
Un canceros!!

Unknown spunea...

ei....acuma muncim si noi asa cu mari sperante...iti dai seama ca stim si noi ca jumate de oras e fumator,dar ieri nimeni nu fuma :D....
Protestam si noi...ieri si azi am sarbatorit un aer curat..maine prevad si eu biroul plin de fum,ca de obicei

Unknown spunea...

Si asa....nu e campanie electorala,e munca de Cruce Rosie...acolo ne ducem noi veacul