joi, 26 iunie 2008

iar discutii in roz

Buna dimineata! Buna dimineata soare si Bafta mie la romana scris si celorlalti care dau romana scris azi la BAC!
OK...si acuma vestea la care se asteptau majoritatea,corespondenta cu inima mea.
De cate ori ma hotarasc sa-i pun punct,sa nu mai simt nimic,apare Andrei in peisaj si iar flu flu flu...desi de fiecare data cand renunt psihic,sunt si sufleteste convinsa ca exista punct,apoi vine perioada cand nu imi pasa deloc si ma invart la bere cu amicii si ascult toate predicile despre intelepciunea mea in ceea ce priveste relatiile si despre puterea exemplului de sine...si radem toti fiindca stiu ca urmatoarea data cand ma intreaba "ce vraji mai facem noi" stiu ca deja voi vorbi despre faptul ca am reluat povestea,putin mai domolita si in contratimp,dar exista.
Si nu mai ma inteleg.....nu e genul meu sa fiu asa,nu sunt eu parca,dar nu ma pot impotrivi deloc.E un torent care ma duce si ma aduce si ma suceste in interior ca si cum as fi o frunza.Cu adevarat omul este o trestie cugetatoare,dar nu prea imi gasesc partea de cujet aici...desi am stat si am cugetat de fiecare data...si nu imi place ca fac 21 de ani si eu o tin tot in tumult de 16...si totusi fiecare venire si fiecare plecare are un aer de triumf.
Vine o zi....

Niciun comentariu: