joi, 26 iunie 2008

itzi bitzi

Astazi sunt itzi bitzi...cu mintea aiurea,trece timpul pana cand am oralul la engleza
La 14 si 10 sunt trecuta in lista,evident ca in orice lista exista tendinta de a nu respecta....in lumea civilizata si trenurile trag la tablita de la peron,oamenii au orarul organizat pe secunde...dar am vreme sa ma relaxez,plec mai repede la liceu tocmai fiindca traiesc in Romania...si avantaje,azi e soare,sunt bine dispusa intr-o maniera exagerata.
Am o viata ciudata,vara asta mi-a adus nepasarea in vene,spin spin spin....si verde.
Accept multe pentru mine,ascult vocea copilului din mine,merg alandala pe strada si zambesc oricum se uita in ochii mei.
Intr-o zi am sa tin un paianjen in mana si am sa-i povestesc viata mea,am sa-i spun sa plece cu toate sentimentele si voi fi libera.
Intr-un maine voi pleca in Delixland si ma voi multumii eu cu gandurile mele.
In zbor...fluturi si soare intre examene de BAC

Niciun comentariu: