luni, 14 septembrie 2009

dura de-a timpul

Pentru a domoli un elefant ai nevoie de un par, pentru a opri un cal, ai nevoie de un bici, iar pentru a stăvili o femeie, ai nevoie de o inimă.



Vorbesc in dimineata asta de cum pierd timpul femeile...aseara am asistat la o certa conjugala despre mancare.
Ea in weekend libera,el de la munca pe la 6 30,mancare nimic.
S-a apucat Costi sa faca o salata de cartofi,care a iesit delicioasa cu nota 10.

Amuzant,la o bere pe balcon cu the dude...ce poate sa faca o femeie cu timpul.ca eu inainte am facut si mancare m-am si jucat si am terminat si curatenia.ea abia de a facut curatenie si s-a spalat pe cap.

Acum,pierdutul timpului,de exemplu de la 7 de cand a plecat iube la munca eu mi-s sus in picioare...am pus la uscat niste haine,am baut cafeaua,abia ce am apucat sa mananc si sa scriu niste cereri...si e 10 49.ziua are 12 ore,pana pe la amiaz ar trebui sa las niste dosare si sa mai platesc facturile,sa mai sterg odata praful,sa-mi pun o masca pana se fierbe mancarea,jumate de ingrediente care il asteapta pe iube sa gateasca fiindca a pierdut aseara un pariu de orientare in spatiu..hihihiiii,macar de asta am scapat putin,tot eu las de la mine si ma pun sa fierb cartofii si sa prajesc carnea...ca vine de la munca dragutul de el...si mai o cafea dupa,la o poveste si eu in pat cu cartile mele,el cu jocurile lui..si cat de curand se stinge lumina,epuizati,fara chef...ca doara o avut 2 zile libere in care am epuizat energia omului pentru o luna....da nu-i bai,se reface,lucreaza pe energie solara.
inca un click in blog,inca un click in jocurile online si un ochi pe lista de actualizari..sa vad cum altii scriu literar si de suflet.sa mai stiu noutati despre cine ce mai simte si mai doare,ca pe mess nu mai am vreme decat sa joc am zarit lumina de marin sorescu,adaptat la nebunia asta de dragoste,cu zahar totusi,iubitul meu e dulce dulce si miroase a caramel.


ma da timpul dura,sa nu uit din cate ceasuri sa respir o zi lumina

Niciun comentariu: