vineri, 11 septembrie 2009

restart.set de toamna

S-a dus vara asta intr-o nebunie de suvite blonde,trenuri,busuri,carti,cursuri de la Psiho,buze crapate,nopti calcate fara mila in picioare,iubire aprinsa,dor,despartire,ura si venin,haine de-a valma de la rock la hippie...si-a venit toamna peste toate astea.

La fel de ocupata,extrem de obosita,cu un calendat buimac,carti de filosofie,ceva din iubiri si religiozitate,regasita mea carte verde Opiniile unui clovn de Heinrich Boll,ceva must de toamna din Teodoreanu,nopti trezite de o pereche de dinti curiosi si jucausi dupa ce am stabilit ca doara dormin fiindca oboseala o sa ma cada din picioare cat de curand...si iar ora 3,buzele lui,visele mele,ceasul de dimineata care ne spune de ridicarea din pat.

Stinge-l!!! nu vreau sa aud cum te trezesti.
Gata iubita,si-as sta o viata cu tine in pat zi de zi :))
Razi drace,asa toamna e ca te dai jos vesel pentru munca.
Dormi strumf,sa-ti fac intuneric?
Nu,fa-mi lumina si treci langa mine inapoi.
Munca...inca o ora si ai treaba

sarut,sarut,usa,lacat,lant...ceasul meu sunand dupa 2 ore
unde doamne sa ma ascund sa nu mai aud ceasuri?????
troleibus inghesuit,opiniile unui clovn lipita de bara,Mago de Oz in urechi,Faculta.Oameni noi.

Acasa,somn,Opiniile unui clovn,stirile despre inceperea scolii fara manuale,profesori fara salarii,scoli amanate...da-mi cu mataniile in cap si fa-mi o masca.
Sunt un comic,culori similare de asfalt,frunze de toamna,buzele si imbratisarile lui,dragoste cu gust de struguri

2 comentarii:

Ducky spunea...

a trecutv si vara asta.
frumos post

sebik spunea...

a trecut si vara.. m-a lasat bolnava, letargica si in bucati... n-am nici ate, nici lut , nici lipici sa mai lipesc ceva.. Am lipit ce am putut acolo asa cum ti-am zis dar n-a mers... tremura sufletul in mine si e bolnav...