marți, 12 iulie 2011

trage cortina si judeca

Lectii despre durere, despre povesti si oameni...nu exista nici unde.

Exista experienta, sinceritate, povesti si oameni care te urasc doar pentru ca existi, oameni care vor sa te manance si iti judeca fiecare cuvant, fiecare actiune, fiecare pas...si oameni cu care iesi la un pepsi si te simti bine.

Azi am fost cu Ralu la insomnia. am povestit ,cred ca defapt eu m-am plans mai mult si apoi am meditat si am schimbat macazul brusc.

de azi, nu ma mai inchin, nu mai fac fapte bune cand latra cainii, nu mai dorm plangand pe acelasi refren cu de ce si pentru ce...de azi, dupa o minunata discutie cu o minunata amica de fluturi, am ajuns la alta dimensiune a filosofiei de viata...
Acasa, inca nu am gasit nici un loc, dar am muncit la articole, la tehnoredactari, la un nou proiect artistic ce ma bantuie si pe care de data asta o sa il pun in practica si o sa il public pe vimeo...si nu pentru cine sau pentru cand,ci pentru sufletul meu,pentru lucrurile gratis si pentru cele ce costa, pentru nesfarsitele povesti si gramatica fanteziei.

2 comentarii:

S.F.C spunea...

Oameni care fac si doresc raul vor fi intotdeauna, pe aia insa noi trebuie sa-i iubim, ca dragostea noastra sa absoarba si ura lor

Unknown spunea...

da..eu stiu povestea generala...cu siguranta crestineste este asa..dar de la isus incoace,nu au reusit prea multi...exmplele se indosariaza,se adora,dar prea putin se pun in practica :D