duminică, 17 iulie 2011

vechiul teren

despre cat de vechi sunt obiceiurile mele pierdute....ma reobisnuiesc cu socializarea online.

Dar mi-e dor de insomnia plina ochi,cu povesti si cu priviri furisate. oile roz dorm cuminti pe terasa, levy statea bland la masa si se uita pe strada...privire absolut delicioasa, mai ales ca e recunoscut pentru calmul sau, e recunoscut de noi, desigur, cei care iubim localul si cunoastem toti ospatarii...de la povestile de viata generale pana la ce le place :D asta inseamna familia, motivul pentru care insomnia e a3a casa...si cea mai iubita.

Plec din Cluj, cu jumate sinuzita, jumate dor, jumate curiozitate si mai ales..lehamite.
4 ore de autobus, de curbe, de somnoreala....dar daca e musai si trebuie, e musai si deci asta este....sper sa revin pe 21, in cazul in care bucile mele nu o sa incaseze masiv injectii...depinde, urasc si pastilele si injectiile dar sunt solutii de criza...e crizanta si durerea asta si infectia poate sa manance din craniul meu ca dintr-un tort ponci.deci de data asta nu mai glumesc nici eu....ca si asa mare minte nu prea mi-a mai ramas...dar pana incepe faculta, o las sa umble brambura si ma descurc cu ce am.
Ma plimb dintr-o stanga in dreapta a tarii....ca un mormoloc.

Niciun comentariu: