duminică, 10 iulie 2011

vis de dupa multa vreme de absente

Eu nu am mai visat....cam de 2 ani nu am mai visat nimic.
De o saptamana incoace visez ca stau de vorba cu Dumnezeu, ca ii povestesc despre viata mea si despre deciziile mele si imi cad dintii..se fac moi si cad iar in gura mea se face o balta de sange si multe spume rosii, iar eu intind palma si ii explic ca totusi, mai am voce si el imi zice ca si foarte putin pana am sa mor de tot....

Tare, acuma, cum m-am lasat de psihologie si de talmes-balmes si m-am dus la filosofie....am cautat si eu ca toti prostii in dictionarul de vise, desi stiu ca interpretarea se face in alt mod, dar totusi :"Cele mai frecvente scenarii includ imagini terifiante: iti cad dintii in palma, cad unul dupa altul doar la o simpla apasare sau atingere, crapa sau putrezesc. Astfel de vise nu sunt numai socante dar lasa in urma o stare de disconfort. Haideti sa vedem ce inseamna.
Pe scurt inseamna pierdere. Pierderea imaginii, teama de a nu fi ridicol, pierderea tineretii (femeile la menopauza viseaza des ca le cad dintii-dar aceasta se asociaza si cu pierderile masive de calciu din aceea perioada).Persoanele malnutrite viseaza deasemenea frecvent caderea dintilor.
Poate insemna faptul ca minti sau pierderea puterii, a potentei sexuale, a sanatatii.
Pierderea credintei sau a increderii in ceva sau cineva, pierderea banilor .
De asemenea, cea mai frecventa interpretare –si cea mai sumbra dintre toate, este aceea ca daca atunci cand visezi ca iti cad dintii simti durere pierzi pe cineva drag iar daca nu simti durere afli de pierderea unei persoane de care nu te simti legat.

Nu-ti doresc sa visezi ca-ti cad dintii niciodata."

Acum, ce este amuzant, ca interpretarile sunt diferite....simbolistica la fel....acuma,cert este ca la mine in subconstient e clar ca e una mega varza....care se va sedimenta cu timpul.

E ciudat, sa visez dupa atata timp, foarte ciudat si abstract, mai ales ca dimineata ma trezesc foarte obosita si dusa pe alta lume....nu stiu, sa salut cu bucurie visele- poate or sa vina si din alea roz bombon cu norisori si acadele- sau sa ma apuc de scris teze filosofico-psihologice, sa mai ingros randurile si citatepedia :))



Explicatii pentru visul: Dumnezeu


1. Dumnezeu
Daca visezi ca esti in prezenta lui Dumnezeu inseamna ca s-ar putea sa te afli in serviciul altora si ca s-ar putea sa fii multumit daca te adaptezi diverselor situatii .
2. Dumnezeu
Fericire mare, sanatate, bunastare, vei invinge raul - ca ti se arata - cel mai mare semn de faima - inchinandu - te Lui - izbavire - in camera ta - te vei izbavi de tot raul - primind binecuvantarea Lui - stima oamenilor de bine - rugandu - te - consolare, mangaiere - slavind pe - bunastare - vazand pe - bucurie, succes sigur - vorbind cu - mare binecuvantare, fericire.
3. Dumnezeu ca ti se arata
Cel mai bun semn de fericire.

Explicatii pentru visul: Moarte


1. Moarte
Trecerea intr-o alta etapa, renuntarea la vechile tipare ale vietii, la stereotipuri si prejudecati si trecerea intr-un nou nivel de toleranta si iubire de sine
- trecere catre altceva
- nevoia de schimbare, de reculegere, situatii imprevizibile, ciclicitate si lectii ce trebuie invatate
- un nou inceput, sansa si incredere in fortele proprii.

Deci, foarte interesant...inseamna ca urmeaza o etapa in care o sa fiu fericita sau ca s-au dus toate....ciudat este ca nu mi-am dat voie decat sa fac planuri de cariera,sa fiu vesela si sa muncesc extra....deci...inca o gura de cafea si ca la spectacol la viata mea

2 comentarii:

Szili. spunea...

Probabil vei aduce consolare si mangaiere cuiva care pierde pe cineva drag, dupa pntru tine urmeaza o noua etapa, ceva nou ,o schimbare.

vezi tu ce va fi pana la urma, mie cam asta imi sugereaza visul tau :)

Unknown spunea...

da..eu sunt vesnica consolatoare...si vesnicele etape noi...pana cand ma plictisesc eu si imi iau pauza.