duminică, 30 noiembrie 2008

Blind vs zuzu Delilah















s-au intamplat atatea in ultimul timp incat fizic nu am reusit
sa desprind cateva clipe...acum simt ca e prea tarziu sa vorbesc la trecut
nu imi plac decat blogurile completate in timp real....astazi cel mai important

Sedron...Blind...venit din Bacau la Cluj..

L-am dus in Class(de langa Zip) si am stat o bucata buna de ceasuri la povesti...
dupa 4 ani de povestit mess-telefon.dupa nuvele scrise si induceri in eroare sentimental...am stat la povesti...povesti lungi despre filozofie,matematica,informatica,suflete,iubire,constructia societatii si ECHILIBRU.

Echilibrat,matur,eu zuzu si vesela,zambind,ridicand din sprancene in timpul discutiilor despre pasiune...combatanta....
I-am facut o bratara,la dublu,m-a dus la catedrala gotica....odata o sa revenin pentru unele demonstratii si curiozitati de ale lui....


in concluzie...Paul e bestial...absolut bestial de delicios