vineri, 21 noiembrie 2008

Castelul umblator al lui Howl




















Cautand ceva,am dat de un link catre un film de animatie....si am zis ca Printesa Mononoche -recomandat de Joey- a fost bestial de urmarit,ar trebui sa mai incerc ceva de acest autor....si asa astazi,in ziua mea de vineri libera,eu am stat si am plans,am tresarit si m-am induiosat inca odata.
Desi sunt eu asa evil si biatchh...de cate ori ma uit la filme de animatie ma inmoi ca placintuta.
Oricum,mai ma pun sa mai ma uit odata,e genul acela de film pe care il revezi la nesfarsit si nu te saturi.
Sophie e o fata normala,putin obsesiva in ceea ce priveste curatenia,Howl e un vrajitor care si-a daruit inima unui spirit al focului,e obsedat de aspectul fizic-a nascocit o potiune care sa-i faca parul de un blond minunat-iar cand Sophie ii da peste cap formulele incepe sa aduca tot felul de demoni....oricum,in acest film de animatie se vede clar ca in spatele oricarui barbat de succes,sta o femeie puternica.


Ma pun sa ma mai uita odata...voua va las trailerul pentru decizie.

Niciun comentariu: