joi, 6 noiembrie 2008

Neatza-cu Bogdan aseara

Dupa perceptia ca mi se intampla....aseara am intrat pe idul meu neoficial,dupa multa vreme,cam 2 ani de cand nu am mai vorbit...dau de Bogdan...voi nu stiti cine e Bogdan fiindca Bogdan facea parte din tenebrele trecutului.
Pentru ca e posibil ca din greseala sa dea un click pe un link,ii fac publicitate numai acum,dupa ce s-a desavarsit omul si a crescut.

Ce mai tin minte de Bogdan: aiurit,ziua de nastere pe 11 iulie(parca),total pe langa viata cotidiana,plimbaret dintr-o parte in alta,un minunat cantaret la pian,chitara,bas,tobe.


Ce e astazi Bogdan: cizelat,cu umor de calitate,canta numai pt el fiindca si-a mai pierdut din antrenament,deschis,calm,cu un ton placut si cald.

Poza cu sex simbolul de atunci si desavarsitul de azi ,nu am inca,dar dupa ce revin de pe meleagurile natale promit un portret expresiv.

Niciun comentariu: