sâmbătă, 15 noiembrie 2008

cum clasific "prea tarziu"


In prietenie

Prea tarziu atunci cand sunt ignorata ani de zile si ma dezvolt paralel.
Prea tarziu cand ma gasesc expusa de "prieteni" pe toate gardurile.
Prea tarziu cand sunt lingusita si apoi ranita din perimetrul interior.


In iubireli

Cand trec 3 ani si mi se spune ca defapt nu am fost clara in ce am exprimat

Cand am suferit atat de mult incat am curatat orice sentiment.

Cand exista superioritatea de a se crede ca astept pe cineva toata viata chiar daca viata mea a fost sfaramata.

Cand mi se cere sa privesc totul ca si cand pluteam pe norisor,chiar daca intre timp intre noi s-a stabilit o relatie de amicitie.

In cotidian

Cand mi se urla si vorbeste urat si apoi fara nici o scuza sunt invitata la o actiune ce presupune apropiere cu respectiva persoana.

In principiu,orice actiune total pe dos caracteristicilor ce le stiu la intreprinzator,intreprinzatoare,surprizele placute,originalitatea de exprimare,
noutati ce tin de dezvoltarea si evolutia Sinelui respectiv...insa si aici depinde de judecata si faptele intreprinse inainte.

Mie mi se pare clar,uman si normal...plangerile si contestatiile se pot depune pe adresa de mail si promit ca o sa le supun la o atenta cercetare ;)

5 comentarii:

Anonim spunea...

auzi, ia da-i dracu pe toti. nu trebuie sa dai socoteala la nimeni. tu stii ce e mai bine pentru tine.prietenii stiu de ce :*

Anonim spunea...

scuze ca nu prea am mai vorbit in ultima vreme..nu ma simt bine :P dar, daca e ceva si as putea sa ajut cumva, asa o sa fac... doar..ignora ce nu-ti convine o vreme ..pe cat posibil.. [nu e o metoda grozava dar eu cand ma satur,asa fac ]

Anonim spunea...

ps: :* >:d<

Unknown spunea...

Sorso...ms,pe baricade ca de obicei..chiar ca stiu prietenii de ce :P:*

@ Anonim...pai fiind anonima identitatea e posibil sa nu mai fi vorbit,de ajutat...well,cred ca mi-ar prinde bine o escapada intr-un loc izolat,un foc vesel,vreo 5 butelii de vin si cateva nopti de filosofie...insa pana atunci,incerc metoda cu ignorarea :)

Anonim spunea...

esti ok, esti super ok...si eventual KO :P ..dar nu uita ca esti primul meu erou in materie de publicatie a sentimentelor :* ...ai grija de tine.. ...urez succes, killer gugz and kissez... :*