luni, 3 noiembrie 2008

ce poti sa gasesti atunci cand nu stii ce cauti

In ziua de azi se vorbeste mult despre cautare dar nu se intreaba nimeni ce cauta cu adevarat.E o nebunie de culori si oameni care cauta sensuri,descifreaza,citesc si calculeaza cifre si pozitii stelare doar doar se indura o entitate si le descifreaza ce vine maine.
Uneori ma gandeam ca e teama de necunoscut,poate si o mica nerabdare de a stii-si copilasii care isi intredeschis cadourile si asteapta sa vada cu un ochi ce este acolo lasandu-si imaginatia sa zburde sau anticipand bucuria-ce se poate intampla maine ca sa aiba ce broda in imaginatie.

Astazi insa simteam de dimineata ca defapt este o cautarea intelegerilor.Transformarile sunt defapt cautarea de adaptare la noua situatie,de aici vine si acceptarea noului sine,reintegrarea in vechiul Eu cunoscut si toate povestile si combinatiile posibile.

Astazi am sa imi caut Cartea tibetana a vietii si a mortii ,doar pentru ca simt eu nevoia ca sa stiu cum ar trebui sa ma caut cu adevarat pe mine,cum sa imi alung miserupismul si sa imi confirm cu adevarat ca liniile pe care le-am tras cand ma ghidez dupa principiile de viata,foarte vaste si contradictorii dar absolut inradacinate, sunt cele cu adevarat necesare.

Cu alte cuvinte,caut sa imi confirm ca mi-am ales bine drumul

Niciun comentariu: