miercuri, 5 martie 2008

Cand dorm ploile

Ti-am zis oare ieri ca si ploile dorm?
Nu mai imi aduc aminte fiindca stam in orasul rotund....cand ploua curge numai de pacate,cand e soare,le arde pe toate.

Cand esti orb,poti sa imi spui ca tu vezi ce culori port astazi pe buze?
Aiurea,peste strazi curge apa ,stau.
Muncesc....da???....ce???
Nu stiu....cred ca ma muncesc asa,ca sa am si eu de unde pleca atunci cand sta ploaia.
Dormi?
Nu,doar,dormitez.....
Nu zambi,maine ploua si mai tare...iti vine echipa de creatie in 2 ore!
Da,oare nu ma pot reface si pe mine intre tuburile alea de tempera?!!!
Ce ai?
Am febra,de sange,de culoare,de suflet....si totusi uite ce alba sunt si ce frig imi e....

Te iau ploile cu ele.....
Doar cand dorm le las sa ma curga si pe mine....

Conversatie la birou,cu Bradu....blaj cu Bradu si cu ploaia

Niciun comentariu: