duminică, 30 martie 2008

Etica cuvantului "curva"

"Femeile sunt impartite de catre barbatzi in 4 mari categorii:1.mame; 2.doamne; 3.cu*ve; 4.mama doamne ce mai cu*ve !"

Acesta este mass-gluma pe care l-am primit in ultimele zile de la diversi indivizi din lista mea,baietii stiu ca eu uneori mai am accese de misoginism,uneori...
Bine,dar la partea asta nu am putut deloc sa rad,pentru ca e trist....
Ok....te culci cu o tipa,dupa cele 11 minute de rigoare,te-ai ridicat si ai plecat,maine la prieteni esti armasarul tare care i-a traso si a saturat curva de "p***)
Deci,pana aici cred ca toti stiti povestea asta,eu sunt doar scandalizata de cat de glamour pare povestea asta,spusa si ascultata cu nesat...
Domnule,bine ca nu ti-ai tras o laba trista sau ca te-ai trezit dimineata ca iti iei pauza de lenor....
De ce e asa dificil de respectat femeia aia fiindca ti-a trecut prin pat,fiindca si tu si ea ati vrut acelasi lucru in fond,dar ea nu te face in toate felurile a2a zi ci doar isi vede de viata ei,evaluand la o cafea doar nivelul pe o scara mai larga,in nici un caz nu eticheteaza pe respectivul asa de trivial...defapt numai pentru femeie e acest substantiv atat de greu....in rest e un epitet folosit pe scara larga...."curva"doar pentru ele,pentru ei nu exista nici substantiv si nici epitet atat de acuzator...
E trist pentru ca,in afara de frustratii astia care debiteaza asa ceva,printre genul masculin chiar are o anumita priza,ba respectate pentru ca ele fac cu partea de jos ce ei saracii nu fac cu tot creierul,apoi blamate,in momentul cand nu se culca si cu respectivul,da cu noroi in ea ca nu vrea si clar e curva....
Eu propun sa lasam domnii de acest gen sa aiba intimitate cu prietena lor Dreapta,Stanga sau cum botezul mamii lor le-o mai alinta...

Niciun comentariu: