vineri, 7 martie 2008

Coma de ras

Astazi am mai adaugat un fapt la... ce nu se face,dar faci daca esti Delilah....

De la mine pana la servici sunt 15 minute,pe plina strada,dar trebuia sa imi duc scaunul ergonomic si....m-am trezit mai tarziu decat de obicei si mi-am luat scaunul in brate si hai cu el pe oras...spre servici.
Deci,imaginati-va o chestie cu tzepi impingand un scaun ergonomic,cu rotile zguduin asfaltul....spre servici,la ora 10.
S-au oprit trecatorii sa ma ajute,s-au oprit taxiurile la 5 m de sediu..s-au oprit gimnazistii din meciu de baschet,numai sa se uite cum zgomoteam eu cu scaunul prin oras,razand in gura mare,mare.
Pauza in fata scolii sa-mi vad pupila....pe scaun in mijlocul trotuarului,cu gura pana la urechi si moarta de ras.....
ce sa mai zic....am facut-o si pe asta de coma!

Niciun comentariu: