joi, 13 martie 2008

oficial si neoficial

bun,dupa 20 de ani de casnicie,ai mei dragi predecesori au divortul astazi...
la ora 12 mai precis si eu stau la birou si rad......am campanie de informare pe HPV si cancerul de col uterin,la colegiu,taman acolo unde o sa fie toti atata de interesanti ca mai bine stau in varf de nor si scot limba la trecatori.
Mai sa fie....mai am fix 25 de minute sa ma hotarasc daca iau sau nu taxiul pana la Tribunal.....pentru ca mie imi place spectacolul psihologic si pentru ca sunt atat de detasata ca nici sa mai am spasme sufletesti nu mai am loc.
Rad,rad,rad...mai am putin pana la ora 14 asa ca imi mai arunci ochii pe pereti si pe agenda.
Bafta,spor la impartit bunuri comune si spalat rufele intre banci de lemn.
Mi-e prea lene sa ma duc....sunt indragostita

Niciun comentariu: