sâmbătă, 27 septembrie 2008

Casa mea de la Cluj-part 2

"It erases everything I hate about myself. Nothing can hurt me. I feel completely invincible. I feel like everyone else on that stage is invincible and we're capable of anything. There's no stopping us."


Raluca- bestiala,face accesori din bilute,a vrut sa dea la Arte...e din Viseu si a fost lasata balta cand a fost adoptata de Oana

Oana- tot la fel de comunicativa,de distractiva si de amuzanta,mai mereu plecata la munca..o vedem mai rar pe acasa.

Eu- putin intoarsa,inca in perioada de adaptare,cu emotii multe si stari schimbatoare.

In concluzie,cu tot stresul meu,defapt e bine...nu stiu cine mi-a zis ca s-ar putea sa fie bine...dar e adevarat,viziunea mea negativista si putin sceptica mi-a fost derutata..deocamdata e totul bine in Paradis

Un comentariu:

vangaelis spunea...

bine că e bine, dacă-i rău nu era bine :)