joi, 25 septembrie 2008

de.plangeri

1) Sunt racita cobza de joia trecuta

2) Am aflat marti ca defapt stam 3 in garsoniera fiindca prietena colegei mele s-a speriat la camin cu 6 in camera-sta cu noi pana in primavara cand spera sa isi gaseasca ceva.

3) Agitatie cu afise si munca.

4) Am aflat astazi ca defapt am 2 rafturi libere sa imi pun hainele( si eu am 4 saci numai cu strictul necesar) si ca defapt prietena colegei mele(Raluca) sta cu noi tot anul dar mi s-a promis ca nu ma deranjeaza.

5) Am sunat o prietena sa ma mut cu ea din noiembrie!!!!

6) Am anuntat actuala colega de camera( Oana) ca daca si prietena ei(Raluca) ramane in garsoniera eu in Noiembrie imi bag picioarele in contractul semnat de ea si am plecat...brusc am aflat ca Oana o sa fie extrem de mult timp plecata la munca si ca o sa am cate spatiu si cate rafturi vreau.

7) Maine trebuie sa merg la Primarie sa imi semnez cartea de munca si apoi la BP sa-mi ridic cardul.

8) La 11 plec spre Cluj.

9) Acum trebuie sa ies la suc si sunt o butelie de nervi de cand am aflat toate schimbarile mai sus pomenite.

10 ) Inca nu mi-am terminat de strans de aici si am o nostalgie de mor.


Deja s-a stricat totul,inca mai sper o ameliorare cu Oana si Raluca dar deja...stiu cat face cuvantul ei si cam cat ma pot baza pe ea....sunt dezamagita inca odata...de la o vreme am inceput sa am reticente in a fi sociabila cu oamenii noi fiindca...stiu eu ce stiu si astazi mi s-a confirmat incat odata ca ceea ce stiu eu tinde sa fie de bine.

Wish me luck and a good life....sper sa nu zboare maine nimeni pe geam si sa nu fac nici o crima.

2 comentarii:

vangaelis spunea...

întâmplări din Jurnalul Daliei...
vine Soarele după ploile cu nervi...

Anonim spunea...

luck and a good life:d