marți, 2 septembrie 2008

Sevraj literar

Pe biroul meu se odihnesc in dimineata asta 3 pene albe de porumbel,o cana de cafea,Cioran si ale lui Exercitii de admiratie si o scrumiera.

Mai presus de toate cautarile mele matinale,de bloguri,creioane si comentarii mai mult sau mai putin avizate si de inteles...se afla inca o trauma a zilei.Astazi urmeaza sa fac un drum la biblioteca.Ma simt tragica,asa incat astazi ma caut in Euripide.
Am terminat Romanul cocainei de M.Agheev si sunt intr-o febrilitate literara,dar sunt totusi indragostita pe jumatate,de aseara doar o jumatate din mine si-a revenit in jurul propriei axe.
Nu am in mine decat o foamne de cuvinte,de fraze si oameni scrisi.
Mi-e prea sila sa stau sa intind mana ,sa cuvantez unui corp fizic extern,sa-mi aud vocea cum coboara din sferele mele tacute.

Am doar pasiunea comunicarii scrise,pictate,aranjate cu degetele ca si cum ar o mana de par neoranduit in dimineata.
Vorbesc tacut,vorbesc despre sufletele mele insamantate intre aceasta piele.


ma arzi cu pagini albe si semne
parca imi usuci buzele cu fiecare poveste
mi-e foame de litere
atat de foame incat dumnezeu si tu deveniti o prefata
trupului meu ostenit de cuvantari
degetele mele nu tac
sufletul meu a intrat in sevraj
deschide-mi o carte si taci
ai mila de foamea cuvintelor
ai mila de o coperta de om
ai mila si-mi opreste din sunete
lasa-mi carti,tu,om din taramul Neon

Niciun comentariu: