duminică, 31 august 2008

La un pas de noua viata

Mi-am gasit si colega de camer la Cluj.O cheama Oana si este foarte simpatica si comunicativa...si vom sta impreuna mult,mult timp si zilnic.
In Anca (gazda mea din week-end acesta trecut) am gasit un gen de acasa,sora mare,multi verisori si multa grija pentru mine.Nu mai imi e asa teama de schimbare.

Si mai am 19 zile de stat acasa...se simte nostalgia...plec odata cu frunzele.
Ma duc in ceata-chiar e multa ceata in Cluj-sa o iau de la capat.
Astazi imi reincep si munca la birou.Inca sunt Monica,inca PR la Crucea Rosie...doar domiciliul il schimb..si am sa revin in fiecare vineri la munca.
Nu ma simt rupta...doar putin trista si crapata,discutand cu Andrei mi-am dat seama ca nu mai exista aceleasi culori in sangele meu.Exista doar verde si rosu...imi place cat am crescut.Imi simt marginile nemarginitului cumva.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ma bucur pt tine :P
mie inca mi e teama rau...

si apropo... nebunul meu de alb spunea azi ca se astepta la ceva commenturi de la tine la pozele cu noi doi :))))))))))))