luni, 4 august 2008

Literele la vedere si poetii pe masa

Joi,07 august 2008 la Biblioteca municipala "Gheorghe Parvu"Brad,judetul Hunedoare va fi un colocviu literar cu ocazia celebrarii Zilele Scriitoriilor Zarandeni.
Ma aflu pe lista...sunt ingrozita din nou pentru ca ma simt asa copil cu faptele.
Bibliotecara rade si imi spune ca in devenire,editoarea mea accentueaza pentru ochii mei speriati ca deja sunt,nu numai numarul conteaza,talentele tinere au dreptul la indrazneala si avant.
Mi-am pus mereu problema talentului meu...este adevarat ca s-a vandut "Fuga" foarte bine chiar la lansare...mai am doar cele 20 de volume ale mele,este adevarat ca nu am mai vrut inca o editie.Sunt superstitioasa in ceea ce priveste unele actiuni cu repetitie.Mi-e teama ca se schimba gustul si savoarea,emotia unui inceput nu se regaseste in reeditare.
Joi voi citi ceva din viitorul volum...asta ma sperie la culme,pare totul asa trasat si stabilit incat imi vine sa ma razvratesc...defapt eu de obicei ma razvratesc...si am visat noaptea care a trecut incordata prin genele mele,ca as putea sa fac o mima despre urmatorul volum.Oricum,daca nu e mima va fi altceva,ceva in acord cu vijelia mea interioara...ar fi prea formal sa vorbesc eu despre ce scriu,despre cum simt,stand pe un scaun,in tinuta fara cusur....asa mi-ar muri jumatate din EU.
In fond,se presupune de departe ca toti oamenii artei sunt excentrici...eu fiind inca copil imi permit o joaca putin mai aiurita in momentele sobre.
Cand aveam 6 ani am fluierat in Biserica,duminica la Sfanta Liturghie,nu pentru a-l ofensa pe Dumnezeu,sau pentru ca ma plictiseam,ci fiindca lumina se filtra prin vitralii asa de aproape si de imens incat am strans mana matusii mele.
Voiam sa o intreb daca Dumnezeu poate sa stea asa teapan pe timpul slujbei...si tacut
si am fluierat din toate puterile mele ca sa il trezesc din somn si din toropeala fiindca poate vroia si el o pauza....
Joi,cred ca am sa "fluier" in Biblioteca fiindca Arta si Sufletul nu stau sa se lipeasca de scaune si etichete

Niciun comentariu: