miercuri, 13 august 2008

un tempo in foco

Questa falsa un tempo in foco
M' ha tenuta pur sperando;
Or prendendo il mal mio a gioco
M' ha lassata lagrimando,
Ed amando e desiando
Mi conduce ognora a morte
Con passion tenace e forte
E con più perseveranza.

Or passata è la speranza.


Nu am vazut ploaia de stele ieri seara,am preferat sa stau in pat si sa citesc-Ma numesc Rosu-
si am stat cu Elis de povesti despre foc si patimiri.
Ieri mi-am gasit bucuria adunand pene de porumbel pe nocturna.
In dimineata asta m-am distrat cu mama,cinic si prin omisiuni:

Vipera aMare: -Da aduna-ti si tu papucii aia,nu vezi cum stau ?Pune-i unul langa altul cel putin!
Delilah:- Draci mai mamii...nu ii pun unul langa altul ca nu se suporta,lasa-i asa!

Si am inceput eu sa rad de ce mi-a iesit pe gura in momentul acela....si Vipera Mare a zis ca e mai bine sa rada si ea,stie doar ce fata are.

Mai am in plan o pofta de pictat...simt un joc de culori in mintea mea si astazi am hotarat sa ma predau...urasc insomniile in care sub ochii mei se iteste pensula,coala si mana mea ce aluneca peste alb.
Am sa schitez persoana mea in foc...si asa viata mea traieste pe o muchie de flacara,inchisa in lipsa de talent,chiar nu stiu ce o sa iasa,dar sunt convinsa ca ma vindec de boala visatului cu goasele.
Mi-a trebuit inca un efort sa-mi stapanesc zambetul si pulsul...prietenul meu imaginar imi tortureaza diminetile,noptile,in tacere,ignorandu-l cu coada ochiului ma sacaie ca este...acum cand am hotarat sa il transform in prieten imaginar si sa-i fac un cadru ceremonios,apare si imi intoarce metafizicul pe jos....intr-o vreme scapasem de greturile metafizice,acum le combat intr-o veselie cu Last of the wilds,filmarile de la Sighisoara si Dark Knight....si deocamdata regimul asta ma tine cuminte si incumintita....si se apropie tot mai mult plecarea la Cluj si inca nu am gazda,deci un motiv constant pentru care sa imi tocesc nervii....
Tocmai am descoperit obiective pe care sa ma focalizez.....pana una alta ma duc sa-mi exprim arderile in culori,nu conteaza produsul final,importanta este inraurirea sentimentului care rodea adanc in odihna,visele,clipele mele

Niciun comentariu: