duminică, 3 august 2008

picuri de roua si bobite de cafea

M-am trezit cu o pofta nebuna de cafea...nu de lenevit sub razele soarelui.
Am nevoie de lucruri simple ca sa fiu fericita...vreau o cana de cafea mare cu 2 lingurite jumate de zahar,de un lapte condensat sau o lingura de coffeta,de insigne,de pene de porumbel,de hartie,pixuri,cerneala,tempera,sireturi colorate,matase,ciudatenii,lut si culori.
Mai am nevoie de o doxa de ochi umezi si sinceri ,de o duzina de carti si de oameni cu lipici.
Imi place ciocolata cu menta,pizza facuta de Felicia...discutiile lungi cu Anda,zambetele aiurite cu Sorso,mutrele cretine a lui Ina...orele de bla bla cu Alex...si nevoile afective ale lui Sergiu...cuminti si seriosi negociem,clipa,ora,stransoarea,cafeaua de dimineata.
Mi-am luat vacanta de la spirale si zahar candel,asfalt incins si gri dorian.
Am un zambet intins peste tot cerul manjit cu picuri de roua si bobite de cafea

Niciun comentariu: