sâmbătă, 9 august 2008

Sambata are gust de miere si fulgi de cocos

Dimineata.Lumina.Picaturi de ploaie.

Intentionez si astazi sa nu reusesc sa imi respec planurile facute in miezul noptii de vineri.
Nu stiu a cui e ziua dar face mama tort...si il face la bunici.
Oferta serii era o butelie de vin si o discutie filozofica...imi aduc aminte de Alex si de pofta lui de placinta cu ceapa,care in acel moment mi se parea absurd si de neinteles...astazi am eu pofta de tort de cocos si caramel.
Este doar ora 10:03,cafeaua abureste pe birou,cu Vlad T.Popescu-Vrajitoarele grase nu sunt arse pe rug-varianta pdf de pe Liternet.

Imi place ,sacadat insa,nu peste tot are acelasi gust,iar intre timp filozofez cu Andrei...asa calma si iar Alannah Myles curge,ma afund in cafea si ziua asta de sambata fara nici o remuscare sau agitatie.

Niciun comentariu: