duminică, 22 martie 2009

ce-i aia roata sau soarta?

am fugit acasa...pe drum spre bus in cluj se facea 5 min ca ninge 5 min ca rade soarele.

are dreptate iubitul meu ca se razbuna un suflet mai mare pe un suflet mai mic.
nu stiam ca eu sunt iubita omului cu vremea...ma rog...a marelui anonim cu vremea.
poate ca se uita in sufletul meu,nu sunt centrul pamantului sau cand credeam ca vremea asta se schimba asa...si imi aduc aminte din "amintiri din copilarie" si nu mai sunt astazi mame de creanga sa isi trimita copiii balai sa rada la soare....

a vazut soarele atatea blonde platinate ce nu zambesc decat la cartile de credit,sau la ultimul model de unghii cu gel,ca nu mai are putere sa-si trag zambetele din ceva atat de minimalistic insignifiant.


sa-si intinda manutele somnoroase
toti copiii ce mai cred in raze
in buze cu gust de capsuni
sa-si intinda visele pe sarma
toti cei care nu dorm fara viata
sa-si dezlipeasca inimile
toti cei care s-au vandut prea mult sau prea putin
sa nu mai judece stramb toti cei ce se vad drepti
prea des vad suflete agonice urcand pe pereti


e dimineata...la brad 5 min fulguie,5 minute sta.sunt eu aici.un copil fara buletin
o femeie in curs de identificare,o viata care a zambit unui porumbel cocotat pe o parabolica....

veniti,s-ar putea sa nu mai gustam primavara

Un comentariu:

Andra spunea...

Mi-a fost dor de tine. Ai luat o pauza lunga de la blog.

:*