duminică, 15 martie 2009

Fantasmele erotice ale unei femei

Mi-a picat in mana "Fantasmele erotice ale femeilor", de Nancy Friday, aparuta in 2008 la Editura Trei,doar pentru o frunzarire rapida...nu am apucat nici macar sa retin ceva concret pe care sa dizertez intr-o insomnie.

Mi s-a parut un limbaj libertin,destul de deschis,care provoaca socuri pentru cele mai slabe de inima,care inca au impresia ca partea de sexualitate se ascunde rusinos dupa o perdea de intuneric.

Am fost tentata sa o cumpar si eu,desi recunosc ca nu am proleme de imaginatie si de practica,doar am iesit inapoi din librarie pentru ca nu m-a ales cartea...doar am simtit o mare tentatie pentru altceva..."Ada sau ardoarea", de Vladimir Nabokov si am o presimtire ca o sa cad in pacat,mai ales dupa vizita bunicului meu la Cluj :D
Datorita lui inalt eu cele mai fierbinti rugaciuni pentru zile indelungate si putere...doar el intelege cu adevarat pietrele astea ce imi cad pe suflet,chiar si in criza economica.

Niciun comentariu: