sâmbătă, 14 martie 2009

inca ceva despre mine

Am primit leapşa de la Sebik

Sunt: in vesnica miscare

Aş vrea: sã fiu stabila

Păstrez: tot ce arunca familiunea mea

Mi-aş fi dorit: sa imi aleg alte optiuni

Nu îmi plac: persoanele care ma mint,care nu incearca sa schimbe ceva niciodata si se complac in acelasi cacat,dulciurile de diabetici

Mă tem: cã la batranete o sa am cateva regrete pe care le puteam evita

Aud: mereu muzica pusa de colegul meu noaptea

Îmi pare rău: cã nu am niciodata doar o singura optiune si ma consum ca o flacara intre alegeri

Îmi plac: prajiturile complicate,sa gatesc chestii speciale si dificile,sireturile colorate,zambetele dulci de dimineata,discutiile cu amicii mei filosofi,cartile,fluturii si contactul vizual continuu cu iubi meu

Nu sunt: plictisita niciodata

Dansez: când am chef

Cânt: când ma simt binedispusa sau nostalgica

Niciodată: nu am fac ceva ce nu imi place

Rar: am cu adevarat timp pe care sa il cheltuiesc atarnand

Plâng: cand nervii mei fac sinapsa cu sufletul

Nu sunt întotdeauna: punctuala,vesela,meditativa,amuzanta

Nu îmi place de mine: când mã complac situaţiei

Sunt confuzã: pentru ca nu depinde totul de judecata mea

Ar trebui: sã renunt la organizare si planuri


Dau leapsa la Carnivale Macabre


Un comentariu:

Anonim spunea...

ms ms :)))
anyway invatza-ma si pe me sa gatesc :))