sâmbătă, 28 martie 2009

sufocare

corzi,chingi,oameni.

cam aceeasi senzatie de stramt si sufocant.

exista oameni lipici,lipiti,lipiciosi...care se fixeaza deasupra partilor cotidiene.

va iubesc,imi place sa stau intre oameni,sunt sociabila si adorabila...doar ca uneori caruselul acesta care e viata mea,ar prinde nitelus timp sa se invarta si pentru sine.

e greu de inteles pentru cineva care inainte era conectata 24 din 24 la oameni si intre oameni,doar ca mi-e de la atata dulce o nevoie de cura...invinuiti primavara sau problemele din viata mea ce necesita absoluta prezenta,singura,rezolvand.

intelege,persoana ce care ma sufoci cu smsuri,fiinta care ma suni sa verifici daca mai respir pentru ca pur si simplu de o saptamana nu am mai stat pe mess,sau nu am mai trimis mesaje sau mailuri....

o sa revin,o sa imi revin...bucura-te de mine ca de o prajitura mancata in post.accepta ca vin si plec si nu imi pune garduri si grade pentru ce inseamna prietenie,sau oameni apropiati.

nu sunt iarba sa cresc orizontal si nici libertatea mea nu se leaga pe bucati verzi...voi ma numiti Fluturas...rememorati lucid de ce sunt o esenta de aripi.

poate se usca flori,oamenii pentru mine raman puncte casa...atat timp cat am loc sa-mi zbat aripile

Niciun comentariu: