luni, 16 martie 2009

o vioara,ca atunci

NOSTALGÍE, nostalgii, s.f. Sentiment de tristeţe, de melancolie provocat de dorinţa de a revedea un loc iubit, o persoană apropiată sau de a retrăi un episod din trecut. ♦ Dorinţă (plină de regrete) pentru ceva greu de realizat



Am fiori cu senzatii nedescifrate,nu e depresie,nu nostalgie totusi.

Mi-a fost teama sa consult definitia banalului...pentru ca imi vine sa rad cand ma joc in despartiri

bana-usi inchise pe forum,de mi s-ar interzice sa fiu eu
lulu- lorelei,teodoreanu ca si prajitura intr-o dupa-masa ploioasa de primavara
i-de genul...iiiiiiiiiii-vaii..ioi...depinde de cat de mirata si de zguduita sunt.

Nu am nimic,dar pana la urma nu mi-e confortabila pielea pentru un timp.
Si-as intoarce clepsidra daca nu ar fi fugit un soarece inteligent cu ea intr-o nu stiu care
gaura...poate in cea din sistemul bugetar...poate intr-o gaura de pe luna.
Locatii neidentificate si clipe ce se duc.

Niciun comentariu: