sâmbătă, 14 martie 2009

cursa de sambata

sebik...de ce am disparut eu....


as spune ca nu stiu,dar stiu prea bine,imi cauta sanatatea in coarne,nu coarnele iubitului caci el nu are si atunci cineva de deasupra mi-a inventat mie niste coarne.

sa fie o distanta de un deget pana la bisturiu,sa fie un sarut ascutit ce lasa o cicatrice...sa fie inca o lume care deschide tristete pe sub pielea mea si dezicizii razante despre oameni alungati din viata mea,pentru ca,deoarece,care stie sa ma anunte si pe mine cand o sa le accept pe toate.

in rest...viata mea are gust de dragoste,se hraneste cu contact vizual intrerupt,hotarari bruste si abrupte,pajisti verzi si abisuri albastre...

caut sa cumpar timp ca sa traiesc cat mai mult cum vreau eu...ironia graunciorului de nisip,nu mai pot face asta nici cat negru sub unghie.

in rest,o negociere cu moartea,in litere si sentimente,dar mai ales in pronume posesiv,constienta din egoism ca a mea si eu a fost lasat inainte pe ultimele redute

Niciun comentariu: