luni, 6 octombrie 2008

110 si ochii din gura

How Science works-lectura pentru cursul de azi....

ok,un tip,pe numele lui Stephen H.Jenkis ia el toate articolele de stiinta si le explica la prosti,ca sa-i lumineze si sa priceapa si ei ce sa creada din toate descoperirile facute pana acuma.
Bun,deci am citit despre vitamina C,odata ca e buna si face bine-asta stiam deja,odata ca s-a observat efectul Placebo la cei care au luat praf simplu si ca imunitatea lor la raceala era mai mare decat la cei care chiar un fost indopati cu vitamina C.

Bine domnule,se presupunea ca el face lumina,acuma....traiasca auto-convingerea,de azi inainte ma sugestionez si eu cu niste faina,sa vad cand o fi urmatoarea raceala.

Identificarea criminalilor cu ajutorul cainilor.

Foarte tare,ca sa elimine partea cu umanitatea juratilor de la procese,identifica cu mirosul catelului din dotare,dar si catelul se mai insala,cam in 15 % dintre cazuri.
Aici,statistici si povesti de somn...mi-am scapat capul in cana de cafea.

Malformatiile la broaste

Intra un parazi in ou si le malformeaza picioarele din spate,nu exista solutie,nu e poluare deci puteti sta linistiti,nu murim noi inca.

Cum gaseste pasarea mancarea ascunsa.

O specie de corbi isi localizeaza hrana ingropata,in taspe pagini se demostreaza ca pasarile au memorie vizuala....thaaaa....isi fac berzele cuib in stalpul de curent,in horn,vin randunicile in aceasi tzava...la bunicii mei aveam o familie de pitigusi care veneau an de an la acoperisul terasei,deci eu concluzia asta o stiam de pe la 8 ani cand m-am intrebat..da ei de unde stiu ca aici tre' sa vina ca doar nu au adresa...ma rog..un copil din ziua de azi ar explica ca in creierasul pasaricii e un GPS si stie mai,ce mai,astea cu aripi sunt inteligente.

Cancerul

De la fumat,de la genetica,de la,de la ,de la....stiam...

Dragi baieti,teoretic si mai rar in practica puteti face si voi cancer la sani(mdah..chestiile alea mici se iau tot ca si sani)nu numai la prostata.

Mai am pana la 233 dar mai lecturez data viitoare,am destule informatii azi,cu ce am ramas sigur e ca mereu trebuie sa crezi in mai noua descoperire,ca Stiinta evolueaza dar totusi,nu lua de bun tot ce iese ca inca nu e testat....

Foarte bun asa,mambo jambo in multe cuvinte ca suport pentru curs care se presupune ca o sa ma ajute mult.Traiasca...ca eu deja is terminata

Niciun comentariu: