marți, 21 octombrie 2008

Soare de toamna

Ma simt ca o placintuta...azi am dormit si am dormit si am dormit cu pauze mici in care am tras cu ochiul la ceas,fara sa se nasca intre noi un raport de intimidare.


Dorm,dorm,dorm,dorm...alt raspuns nu cred ca poate sa sune mai frumos cand sunt intrebata ce fac.Mie imi place somnul si atarnarea.
Saptamana asta fiind acasa,prefer sa dorm atarnand de lustra(fara idei),teren decat lenevirii sub o raza calda.
Am descoperit senzualitatea cascatului,cu gura larg deschisa ,libera sa-mi trosnesc maxilarele.E drept ca in acesc cascat de acasa exista o exagerare,un scuipat in fata cascatului din timpul cursurilor(timid si desfasurat pe nas),nu din oboseala sau din plictis ci doar pentru ca ma simt ca un motan pe acoperis.

Miere si lapte,inca cateva zile,cat sa simt ca imi place toamna acasa

Niciun comentariu: