miercuri, 15 octombrie 2008

grad diferit de impact pozitiv/negativ

Nu am devenit pompos dintr-o data psiholoaga,sau om de stiinta...dar ce mi se spun uneori la cursuri ma lasa cu gura cascata si cred ca merita sa fie impartasit.

De exemplu astazi am aflat ca emotiile nu au impact negativ in ceea ce priveste luarea deciziei bune.

Pana acum ma mandream cu faptul ca fiind cerebrala deciziile mele sunt cele mai bune din toate punctele de vedere,luate lucid si fara implicare emotioanala.
Adevarul este ca observam unele lacune in momentul de post-decizional,insa cred ca imi ofeream tot felul de scuze si subterfugii ca sa scap.
Deci,emotiile sunt bune pentru o decizie optima,fara insa sa exageram si sa cadem in aceasta extrema de emotivitate crescuta.


Cateva argumente cheie care imi dadeau siguranta de sine si pe care o sa le insirui pe scurt aici,fiindca nu e vorba de culpa ci doar de explicatie si de logica mea eronata de atunci.

"In orice judecata te minte inima,dar mintea niciodata"

Mi se parea perfect logic si normal ca sa fie valida aceasta afirmatie,fiindca detasandu-te de problema gandesti lucid si ai pe tava solutia optima,dar am aflat ca asta tine de simtul comun ca set de valori culturale.
Sa-mi dau in cap acuma si nu alta fiindca acum mi se pare valida afirmatia ca evidentul nu este intotdeauna evident.
Credintele mele sunt in contradictie pe fata si eu nici macar nu percepeam asta...

In rest,tocmai am venit de la facultate si as manca(o carte,2 carti,3 manuale) insa,imi rezerv o pauza si devin om laic,devin eu,incerc sa ma aduc la clipa cand inca nu intrasem in bancile facultatii si nu imi verificam sentimente si cunostiinte.


Vreau o prajitura roz

as manca o prajitura roz
din nenumarate blaturi in forma de cuvinte
vreau sa ma simt roz bombon
cu inima explodand inspre stiinta
mi-a spus cerneala din curs ca e imposibil
oamenii de stiinta nu au notiunea de roz
eprubetele nu o sa imi fabrice fericire
cel mult o glazura cu dureri de cap
psssttt...am fugit la cofetarie

Un comentariu:

Anonim spunea...

hahah cata pufozitate in versurile alea de la sfarsit
inimioareee