luni, 6 octombrie 2008

spanzurata-in pizda realitatii

Dimineata a inceput bine- curs de Epistemologie,interesant,chiar daca uneori mai ma pierdeam in zambetul tipului din fata mea....imi place Epistemologia fiindca am un prof dement si anti-sistem.

11-in troleu,controlorul + amenda mie fiindca era compostat biletul de 2 ori...ok,20 de lei scurt si dupa m-a si invitat la cafea...deci nu se poate sa imi strice mai rau ziua.

12. surpriza,grupul pe care s-a postat "carticica" de 300 de pagini ,suport pentru cursul de maine,nu exista,sau cel putin nu in forma in care am primit eu adresa...si 3 ceasuri de cautari in hatisul asta web fara sa gasesc nimic....ok...plus,e un zbir proful asta,clar cu biciul pe noi

13. povesti despre starea asta a mea...m-am plans taman cui nu trebuie,dar cel putin in fata lui S.F. eu pot sa fiu o matza miorlaita si nu stiu cum dracu dar taman pe el in nimeresc cand am clipe de chaos.

13 48. ,putin punk,un zambet...nu stiu de ce regret fiindca am venit de acasa cu ideea de a fi un smart junkie...smart,sunt de la natura,pana sa pun apele la loc cu toate detalii la facultate ma las de partea asta si o sa fiu un junkie complet....

Ploua,punk si concluzia generala: ce de kkt pot fi unele momente ce mi se intampla! si mai am pana sa ma pun sa dorm....totusi,multumiri tie S.F.calmyn

Niciun comentariu: