marți, 14 octombrie 2008

Emotionala pozitiv

Emotiile sunt inconstiente, sentimentele sunt constiente, iar fericirea se naste undeva la intersectia nestiuta dintre acestea. Si inca un adevar psihologic, adesea ignorat: fericirea nu e suma unor momente agreabile, fie ele oricat de multe la numar, pe care tot incercam sa le repetam. Devenind mecanice si repetitive, senzatiile agreabile slabesc.


Vorbeam despre cat de sentimentala am ajuns de cand am venit la facultate la Cluj...muncesc cu emotii toata ziua,mai nou am si eu un nou set nou-nout.

Partea buna e ca m-am facut mai umana,mai calda si mai intelegatoare...dar au venit si partile negative.
Simt ca urasc,simt scarba,simt violenta...nu mai se reprima nimic in mine,imi iese totul pe gura ca si cum nici nu ar conta ce se intampla dupa.
Nu pot spune ca am crescut pe scara omenirii nici macar cu o palma,nu ma simt cu adevarat mult mai "inalta"....e o poveste aici in orice si intr-o zi am sa ma pun serios pe sistematizarea datelor pentru romanul ce trebuia sa il scriu.

Buna dimineata Andrei:* sa ai o mana de intersectari astazi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

:) e frumos cand un simplu oras iti schimba chestii in tine. mai bine fara reprimari

RaluStef spunea...

mie imi place Clujul.... eu il percep pe "el" ca oras dar si pe oamenii care il animeaza foarte linistiti...o plimbare la orice ora ma fac sa ma simt fericita si implinita....dar asta depinde probabil si de situatiile cu care te confrunti...si eu consider ca e ok daca spui exact ceea ce gandesti...