joi, 9 octombrie 2008

a fost odata....acum 7 ani la inceput

A trecut timpul...mi-a adus aminte azi Edi de tot ce ascultam odata...si pe la 14 anisori am inceput eu fenomenul negru

Cu Linkin Park,Limp Bizkit si Rammstein...si au urmat concertele

Cargo,Nightwish,Seria de concerte din Rock-prea multe de enumerat-Artmania,Peninsula,B'estival, Cannibal Corpse,Lacrimosa,Iris,Celelalte Cuvinte,Travka,Bucium,Altar,Therion,etc


Intr-o zi am slabit si am abandonat totul odata cu pantalonii de piele.
Am inceput sa ascult punk si alternativ si sa imi fac tzepi...s-au dus motoarele,s-a dus bad & mad,neimblanzirea...

Nu a fost nici o piedica in drumul meu spre zbantuire...doar mai am o bucata de nostalgie ce ma apasa...

iti mai aduci aminte si tu???

eu inca te tin inchis acolo,deasupra de tot cu pletele in vant...mi-e dor de un timp infinit de scurt-ochii mei s-au facut mici cand isi scot amintirile de la naftalina

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumos... mergem oarecum in sens invers.
Si eu am reinceput sa ascult alternativ dar la metal nu cred ca pot renunta...

Anonim spunea...

toamna e devina. Bucura-te de amintirile scoase de la naftalina.Hraneste-te cu ele and smile :)!