vineri, 15 mai 2009

atentie,cautam nas


Visul copilariei mele s-a implinit!
Am luat contact cu dorinta de a creste un astfel de animal in cls.a-IV-a,cand domnisoara invatatoare Modol Daniela ne-a dus in excursie la gradina zoo din Hunedoara,unde intr-un tarc,un gen de rozatoare mica si dulce a fost hranita cu sticsuri.
De atunci a inceput imensa mea dorinta si dragoste pentru tot ce inseamna chestie ce rontaie.
Dupa vreo 4 ani cand mi-am pus netul am aflat ca specia respectiva se numeste Porc de Guinea si poate fi crescut ca si pet...nu se gaseau prea usor asa ca verisoara mea m-a cadorisit cu Bamse,un hamster muscacios ci aventuros care a murit dupa incercarea de a escalada perdeaua.

De ieri seara copilaria mea zambeste fericita fiindca are ce si-a dorit.
Initial se numea Prajiturica,apoi a fost alintata Scortisoara,dar inca nu simt ca e numele
de destin al ei,asa ca va rog pe voi sa o botezati dupa sentimentele interioare...
si asta destul de repede pentru ca a mea mica draguta si iubita creste si vreau sa o obisnuiesc cu numele.

Acceptam cele mai zgubilitice si nastrusnice ideei...doar e copila lui Delilah in fond :P

va multumim mult,mai ales ca mentionam ca nu se pune somn la bebelusa si nici in cadita nu
se arunca banii,asta mica nu face baita,deci,cu curaj ca nu e pe bani :P

3 comentarii:

sebik spunea...

eu votez Tzutzu... stiu, nu e prea inspirat:((( dar am zis sa imi dau si eu cu parerea:D [sa iti traiasca noul animalutz:D care e f mumoasa 8>/]

Andra spunea...

Mie-mi trezeste un sentiment de Chloe.

S-o stapanesti fericita!!! :*

Anonim spunea...

Mie hamsterul mi se pare maxim, ca de jucarie. Daca ar fi pe bune, eu i-as spune "Sexy", dar ma stii nebuna, asa ca astept botezul final.