miercuri, 13 mai 2009

cenusa din coji de portocala

am aprins cojile de portocala,sa arda pe un altar,in zi de 13,in zi de miercuri
si degetele astea ce miros asa de mistic,de parca s-au intors din alte timpuri

s-a dus dimineata in pasi grabiti si pleoapele mele se simt grele,ca si cum s-ar arunca de la rosia montata in fan.doar sucul ce se usuca pe incheieturile mele pisca atent atomi de piele uituca.

spala-te pe maini,spala-ti fata si razi la soare,sa uite ploaia de ce a venit,sa-mi aduca aminte furtuna de gustul buzelor tale,de rasfirarea negrului din parul tau...sa se invecineze cu toata pielea mea si sa treaca intunericul in viata mea ca dintr-a ta.

astazi gustam fara sens,caramel colorat molfait lenes,lipit de cerul gurii ca o acadea prea mare-si-a spus sufleul meu cantecul in loc de buna dimineata.

eu ti-am zis "te iubesc" si m-am inundat de lumina

Niciun comentariu: