marți, 12 mai 2009

hey,tu.vorbeste!

si doar poemele adevarate stiu ca marile iubiri se duc necunoscute in necunoscut.




despre un el si o ea veseli ca un rasarit de soare,despre atatea cuvinte care ii ating si le dau aripi
sau ii pica cu nasul in pamant.
iubiri triste,iubiri anoste si iubiri ametitoare.

daca adunam sentimentul asta de pe pamant si il inchidem intr-o cutie eu am sa deschid capacul
zilnic.
poate avem inca o sansa sa refacem picatura de roua din rai.
astazi nu e soare,dar e un zambet mare.e vara.si nori.si cafea linistita.

3 comentarii:

sebik spunea...

Cafea si ceai de menta. Uneori si soare cald, in alte momente furtuni si umbrele colorate. Mereu peste 2. Si vant si caldura abundenta;)) [ps: cat imi place stilul tau 8>]

Unknown spunea...

sebik,am sa rosesc odata incat am sa devin o capsuna...capsunile nu stiu sa scrie,sunt doar capsuni si asteapta viata sa le scrie istoria: o gura pofticioasa sau un soare ce le va usca toate amintirile

Anonim spunea...

Delia draga, postarile tale se potrivesc ca o manusa cu starea in care sunt acum. Desi pentru mine, chiar daca sunt anoste, iubirile vin si trec, azi sunt fascinata, sunt lirica, si il vad zambind la prostiile pe care le spun, asa sexy, cu ochii verzi si parul grizonat. Si n-are legatura cu postarea ta, sau are, nici eu nu mai stiu, dar imi vine sa ii spun "hey, tu, vorbeste", si sa ii topesc buzele cu un sarut atat de dulce, si de lung, si de salbatic.