sâmbătă, 30 mai 2009

azi dimineata

mama e nervoasa ca ma autodistrug...dupa tehnica psihologica invatata la experimentala-e explica calm omului toate perceptele logice care te-au determinat sa.si care nu tin de voia personala si de timp ci de necesitatile uregente si extreme care intervin(pe care ciudat ca am avut calmul si detasarea necesara sa o aplic desi se presupune ca nu pot fiindca sunt implicata emotional) am explicat dragut ca ziua are 24 de ore si au venit intamplari necontrolate de jeu asa ca vorbeste de dulce si se reintoarce la conversatiile cu amicii ei.

mi-e drag ca dupa urma celor 2 ani scursi cand tastam pana in zori,polemici literare,povesti morbide cu psihopatii,ascultat si consiliat sexual diversi maniaci...mama ajunge sa imi explice ce misto e un chat...psiholoaga in actiune nu se revolta cu un "ti-am zis eu bai zapacita ce esti ca am avut dreptate" ci ...vezi,exista un Dumnezeu...se atesta..si zambete in telefonul inchis.

in rest...add la creatura iadului,un tip nice-primul tip nice de cand joc conquiztador,baiat simpatic la cei 18 ani ai lui...

stefana- asistent maternal cu un copil grasut,vesel si fericit si cu alti 2 proprii...Stefana e preferata mea in mare dintre toti..fiindca e dulce si draguta si ma necajeste fiindca tot timpul am impresia ca siguranta ei de sine e pe undeva in spate.


Eu- am descoperit un blog nou,mi-am baut cafeaua semi-rece,am tremurat cu geamul deschis...dupa 4 zile de ploaie ma incapatanez cu o bluza de lana sa fac terapie cu aer de vara...amintiri,amintiri,amintiri....am ratat gravarea unui obiect rotund,mi-am stirbit surpriza.am redescoperit ca iubirea e ciudata si ca se aprinde focul din paie murate de apa...
Arte doarme linistit dupa o noapte de filme,Ralu e intinsa in camera ei...se aud pasarelele si tastele mele ce zornaie mecanic.

Ce stare am?Diagnostic?

Nu stiu,ma duc la cinema sa ma vindec in intuneric....e plin festival in Cluj...sunt singura,in ultima zi dintr-o lunga perioada...

Niciun comentariu: