joi, 7 mai 2009

frustrarea neartistica


In ghidul 7Seri e un articol scris de Morar,articol care mi-a placut in prima parte
-oricum eu citesc articolele de pe orice ghid de fun pentru ca incearca sa fie exuberante si artistice si uneori chiar le reuseste asta celor ce scriu acolo-in mare parte sa spun mai corect pana am devenit frustrata de schimbarile de ton.

Un ton erotic amestecat cu ceva atitudine manzeasca,total opusa fiorului catifelat de dinainte.

"Oricum,nici nu si-o mai doreste,a invatat-o pe de rost.Mai are cativa pasi pana in birou si cateva secunde pentru a se hotara cu cine o s-o insele maine"
Poftim cultura domnule,mie mi se pare viata anosta a unui tip care lasa impresia ca stie tipologia feminina si ca dupa o scanare scurta e capabil sa o incadreze intr-o categorie ca mai apoi sa se mentioneze o viata inchisa de birou,aka cu alte cuvinte un alt sobolan ce face pe desteptul in materie de femeie,destept antrenat vizual si in fantasme,ca fantezii suna prea frumos si e pacat sa tavalesc dragul cuvant in jungla citadina a unui tip anost ce are flashuri si erectii in metrou,desigur,nici macar consumate mental,ca la carte,cu savoare,cu pampon si cu un zambet bland.

as fi incheiat asa.
Exista in modul acesta de a o avea un fel al lui de a o invata pe de rost,ar abandona imaginea ei ca o coaja fara mistere,undeva in cladirea de birouri alte ganduri il intreaba cu cine o va insela maine.

sau nu stiu....asta e doar o formula,as fi gasit ideea de baza si as fi integrat-o in citadin,in manzeste,in orice....nu stiu,poate Mihai Morar a avut o zi proasta,sau poate nu pricepe erosul la metrou nici in mod artistic,nici pervers...nici macar in stil Miticialand,o mare mahala capitala,dar si mahalaua are amoururile sale delicioase.

eu nu stiu,mi-e amar gustul,si-a pierdut "eros" stralucirea

3 comentarii:

Anonim spunea...

Ca o spui artistic sau nu, ideea e ca tot o va insela maine. Uneori avem nevoie de cuvinte frumoase prin care sa ni se spuna si lucruri urate, dar trist e ca pana la urma tot acolo se ajunge. Si mie mi-a placut articolul, si te felicit pentru modul de abordare!

sebik spunea...

Cred ca isi condamna niste sentimente. Daca insela sau nu, tot ramanea gandul.

Unknown spunea...

aratati-mi un gand care niciodata nu s-a intrebat cum ar fi daca el/ea ar fi altul/alta,aratati-mi o piatra care se poate ridica fara pacat si eu am sa va zugravesc din nou erosul,neprihanit