luni, 4 mai 2009

zambete

e placut sa incepi dimineata la 6 41 cu o voce somnoroasa trezita doar pentru ca ieri l-am trezit si eu la 6 22...susuram vesel,cele 20 de minute in plus avans de astazi mi-au dat in sange moleseala unei pisici jucause.

am inceput dimineata asta cu o constientizare.imi curgea sangele prin vene,gros si lent ca si cum ar fi fost sirop de ciocolata.imi era pofta sa-mi iau iubitul in brate,sa-i remodelez pielea ca si cum m-as fi jucat cu pasta fimo,ca si cum as fi putut picta cu buzele un inceput de zambet-jumate-de soare.
am intins lenes piciorul care s-a lovit infundat in saltea negasind coapsele lui pe care sa se sprijine,suspendat parca in mirare: unde-i el?
in dimineata asta trezirea mi-a dat senzatia de artista a foamei,o foame de sentimente sigure,de rasuflari intretaiate,de singurul "te iubesc " care are valoare.la intalnirea dintre lucid si somnolenta
acele cuvinte mormaite din inima,cand trupul zace cuminte in moleseala si mintea e libera de pacate,de dorinte,de tristeti,singurul "te iubesc" pe care pot sa il cred este cel rostit dimineata.
pur si simplu nu se leaga decat de suflet,urmeaza un zambet si umarul care se mladiaza mai lin,podul palmei ce cauta sa fure inca o bataie de inima.

te iubesc de dimineata,are senzatia de explozie a unei inghetate mancata pe stomacul gol,cu picioarele pe gresia dezvelita in razele matinale de soare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ti-am citit pe nerasuflate postarea, si m-a impresionat maxim. Ce poate fi mai frumos sa spui un te iubesc crud in loc de "Buna dimineata"? Sunt cuvinte pe care am uitat sa le spun si care nu mi s-au mai spus demult, dar prin ce ai scris m-am gandit cat de frumos e sa se intample asta. Excelent scrisa.