duminică, 2 mai 2010

cu umarul la vedere

Predeal,multa lume si amuzament...poante,cateva iduri,cateva nume pe care le-am retinut in special.

Conferinta, poante,poante fiindca nu ma pot abtine...chef,il vreau pe el,nu pe tine. cina si dans pana mi-a iesit splina..nu mai credeam ca ma pot misca asa dupa ce am ruginit o vreme printre hartiute.

Sunt indragostita.... episod care dureaza inca de noaptea trecuta cand m-am asezat in pat.

Nu-i buna deloc, caut motive sa simt, joc acelasi rol al meu fiindca eu sunt tu si el e eu...

In rest...dupa 2 ani,la aceeasi librarie din Brasov o noua carte care stiu ca o sa-mi schimbe drumul.

si ce-am sa fac...mi-e dor de lume multa la micul dejun, am nevoie de oameni sa fie viata asta ca un zambet.

dap...in 6 mai se intampla sa ne mutam doar noi 2 singuri, dupa lume.dam chef sa inauguram urechile veciniilor.


mi-e dor si doare. eu stiu ca fericirea nu se masoara in pulsuri caci pulsarile mele se fac ca-si iau pulsul in alta parte...eu sunt un om pe niste sine.

Niciun comentariu: