sâmbătă, 22 mai 2010

destirbire

pentru ca inca mai am masti de care se ma stirbesc,pentru ca inca rad cand imi vine sa iti traznesc una in cap,nu crede ca o fac fiindca ma abtin din buna crestere,nuuuuuu....doar economisesc energia necesara unui pumn,din care nu prea cred ca o sa te trezesti la realitate.

da bah,am venit acasa....si da idiotule m-am schimbat....te zgarii pe ochi ca nu mai stau sa iti prajesc paine cand stai pe buda,te doare sufletul ca nu mai poti vomita pe pantalonii mei???ca nu mai exista idioata care are ochii umezi si mai asteapta sa suni,sa vezi daca mai respira...daca te simte cand citeste in dex definitii,daca sufletul ei se uita roata peste pamant.


prea departe de acasa din acel timp, probabil ca nu mai e nimic din ce a fost...a trecut timpul si scheletele din preajma mea de acolo ma fac sa fiu vie...prea vie ca sa intelegi ca nu mai e loc,ca nu mai am nervii necesari sa-ti zic pe cai simpatice ca tu esti nebun si dezaxat.....azi am timp sa privesc pasarile albe ce se ridica de pe cer.

nu stiu de ce...mastile de oameni se ivesc din nou pe sfertul meu de fel

Niciun comentariu: