joi, 13 mai 2010

cuie in tample

sunt violenta.simt violenta,imi vine sa...era sa spun violez. dar raman la : imi vine sa violentez.

ma agaseaza vietile care intra in viata mea cu cerinte mari si zanganitoare care mai apoi nu fac dovada decat plansul de mila pe umarul meu.

ma zgarie asta pe creieri ca si tampitii mei vecini ce sparg peretii cand incerc sa dorm eu de amiaz.

ma enerveaza toate de la reactie la lipsa acesteia, de la manuale la carti citite din dragoste si nu stiu cum se face ca nu mai imi gasesc eu locul in viata mea.

cred ca defapt asta imi e cea mai mare problema si se trage de la asteptatul soarelui si a ciclului.
concludent sau nu...am niste draci de imi vine sa zbor creieri.

Un comentariu:

sebik spunea...

well if it helps: eu am renuntat la un dobitoc abscons. In viata, cea mai importanta relatie pe care o ai e cea cu tine. locul in viata ta ti-l regasesti usor: trage doua guri de aer, razi un pic, respira din nou si vei vedea ca totul e in regula. orice ar fi, am invatat, ca trece, lasa rani cu puroi, supureaza, dar se cicatrizeaza, iar cicatricile ramase sunt ca ranile din razboi, cu care te poti mandri, ridica fruntea sus, si dovedi tie ca esti mai presus de oricine altcineva.

P.S.: I love you:"> in vara tre sa ne vedem:D