marți, 4 mai 2010

jumate din intreg

raman singura. pauza de la viata intreaga.






acolo unde nu esti tu.... am sa fiu eu din eprubeta si aripa mea de fluture o sa-si aduca aminte de buzele tale... si bobitele de cafea o sa-mi zica : adu-ti aminte ca e totul pentru voi si ca nu ai voie sa clachezi.

si o sa ne zicem noapte buna pe mess...si-am sa-ti aprind toate stelele romaniei si-o sa-ti adun toti ingerii sa te mangaie pe spate pana dormi.

luminile frantei sunt prea departe pentru ochii mei,dar esti tu, peste tot.

iarta-mi doamne toate ratacirile pentru care ma pedepsesti cu kilometrii astia dintre noi!



La multi ani barbatul meu singur din oasele mele!! Am sa-ti daruiesc o rama sa ne iubim in imaginile cu noi.te sarut dulce si te iubesc ...

2 comentarii:

Anonim spunea...

cat de mult ma regasesc... in aceasta poezie a sufletului :)
Capul sus, Delilah, stelele Frantei sunt, la urma urmei, aceleasi! :P

sebik spunea...

si eu te iubesc:D >>>>>>>>>>>>:D<<<<<<<<<<<< mai n-am mai expediat cutia aia..nu e completa..nu gasesc partile lipsa